Måndagar behöver inte alltid vara tråkiga!

God kväll! (haha det lät töntigt...)

Nu har min underbara vän Linnea precis åkt hem efter en rolig och luuuugn dag med knasungen ♥
Vi båda var otroligt lata idag så då fick det bli tacos take away,snacks och "grey´s anatomy" hemma hoss mig.
En mysig kväll med sin vän på en måndag skadar väl aldrig,eller vad säger ni?

HAHA,hela dagen har min kamera varit konsitg,den har tagit suddiga bilder,slutat fokusera osv och jag började tänka på att det var dags att ta farväl av min lilla älskade Nikon men sen upptäckte jag en liten fin knapp på sidan av kameran och....voila, nu funkar den!!! Jippy ♥ 
Så då blev det inga bilder idag...

Men då kan ni isället få DAGENS BILD:
 

-Emilie ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0