Mys,mys och mera mys!!!

Efter en timmes flygresa och en timmes bilresa så sitter jag just nu tryckt ned med rumpan i soffan med ett stort glas läsk i handen,datorn i knäet,chip på bordet,tven på,tofflorna på och massa stearinljus,myyys!

Ida sitter bredvid mig,min kära lillasyster sover och papsen står vid spisen och lagar världens BÄSTA pastarätt,ååå det kan inte bli bättre än såhär ♥ 

Min pappa och min styvmamma har köpt en ny stuga i fjällen så det är där jag är nu och det är sjukt fint här,I love it!!! Så då har jag ju självklart åkt skidor och jag och papsen kom innanför dörren för 
några timmar sedan efter en timmes långt åk i skdibacken,underbart och imorgon är det mer skidåk som gäller!:D jppy!!

Om ni undrar varför jag har långt hår på bilden så har den inte växt ut igen,hehe... Det funkade inte att föra över bilder från kameran så ni får en gammal bild istället. Hoppas att det funkar imorgon så får ni bilderna från idag imorgon istället:)



Kan ni föressten skriva förslag om vad vi ska blogga mer om? Då blir det ju definitivt roligare för er att läsa våran blogg om vi skriver något som ni tycker om att läsa;)

Det är oftast samma personer som kommenterar ,och fortsätt gärna med det men kan inte ni andra också kommentera?


-Emilie ♥



 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0