New haircut!!!!

Hejhej:)
Igår gjorde jag något som jag länge har gått runt och funderat på...Jag klippte av 15 cm!!!
När jag väl satt där i stolen och hon tog upp saxen och började klippa så funderade jag faktiskt på att springa därifrån,haha. Men när det blev färdigt så tyckte jag det blev hur fint som helst!!

Så nu går jag runt med kort hår och jag tror jag inte har haft såhär kort hår sen..tre årsåldern. Så det här är en grymt stor förändring för mig men jag ÄLSKAR det!! Det ser så mycket fräschare och finare ut än vad det gjorde innan,så det var definitivt värt det! Jag tror att jag kommer behålla den här längden faktiskt..hmm vi får se?
well,vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Elin

15cm är jätte mycket! men det blev super fint :D

2012-01-10 @ 22:05:50
Postat av: Becca

jag älskar det! men tycker du borde klippa till en lugg så du har som jessie J , en tunn lugg eller klippa kortare där bak som blir längre framåt, fattar du ? :D <3

2012-01-10 @ 23:11:51
URL: http://arml.blogg.se/
Postat av: Emilie

Elin;tack så mycket! :D

Becca:Hihi,thank you! <3 Ja jag fattar,fast jag passar INTE i lugg,haha jag har haft det när jag var yngre. Haha det såg inte bra ut...

2012-01-11 @ 21:34:00
URL: http://emilieochsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0