New shoes!

Hej alla underbara läsare,vad duktiga ni är på att kommentera. Fortsätt med det!:)

Jag var en sväng i nacka forum för ett par dagar sedan med min underbara vän Linnea. Och efter en timme med tänkande(jag skämtar inte) så bestämde jag mig för att köpa mitt nionde par med converse!!! Och jag ångrar mig inte för ett öre! Gissa om jag var glad när jag gick ut ur affären med påsen i handen,I love them <3
Här får ni se några bilder på mina underbara älsklingar som fick hänga med mig hem:










En outfit kommer upp på  bloggen med conversen inom några dagar.
Vad tycker ni? Har ni också converse,isåfall vilken färg?


Det här blir min sista uppdatering för ikväll så jag hoppas ni får en underbar kväll så hörs vi imorgon!
Kram på er ♥ // Emilie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0