Ny ide!

Hej allla bloggläsare! ♥
Igår blev det ingen uppdatering från mig och det berodde helt enkelt på att jag gjorde läxor och att jag inte ville vara inne på datorn. Ibland vill man bara umgås med familjen utan att sitta framför datorn ♥
I sånna situiationer är det bra att vara två styckna som bloggar,hihi.

Imorgon bär det föressten av till Romme,wihooooo! Jag är supertaggad och det är ju årets höjdpunkt så jag längtar så mycket så jag nästan inte vet vart jag ska ta vägen!!!! AAAHHH jag spricker,det ska bli så kul!!
Det är inte bara kul att åka skidor med sin klass men det är bussresan dit osv också som jag också älskar!
Är det jag som överdriver eller tycker ni också att skidresor osv med skolan är skitroligt? Hahah.

Jag tänkte iallefall prata om en ide som jag kom på nyss och jag undrar om ni tycker att det låter bra.
Den iden är att jag ska lägga upp en bild ungefär varje dag som jag har hittat på olika sidor som jag tycker inspirerar mig eller ett fint citat eller liknande. Helt enkelt en bild jag tycker om ♥ Ibland kan det komma flera bilder också. Och ibland kanske jag skriver en text om varför jag gillar den osv... Sounds good? Kommentera gärna vad ni tycker!

Här kommer iallefall första bilden:



Som ni säkert har klurat ut så går ju jag och Sara i samma klass och då ska ju hon också hänga med till Romme imorgon ♥ Våran buss avgår klcokan 6.30 imorgonbitti och vi kommer hem vid 22.00 så jag hoppas att ni förstår att det inte kommer några uppdateringar imorgon ifall inte Sara har tidsinställt några inlägg.

Jag är nästan helt säker på att jag inte är så sugen på att uppdatera när jag kommer hem imorgonkväll och går i sömnen typ,hehe...Jag tror inte Sara vill det heller ♥ Just so you know...

Kramar från Emilie.

PS:Det kommer föressten mobilinlägg imorgon,wiiii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0