Öppet hus next!

Det här inlägget skulle egentligen kommit upp för flera timmar sedan men det funkade inte så jag publicerar det nu istället.

Hej allihopa!
Hur mår ni? :)

Nu är jag hoss bästis och snart bär det av till skolan eftersom att vi ska ha öppet hus!:) Jag är inte 100% säker på vad vi ska göra men men det blir säkert kul.

Jag ska vara i skolan ända till klockan 14.00 och sedan ska jag hem och städa lägenheten för att vi behöver pengar till klassresan i nian så man måste göra något hemma...
Haha rolig lördag! :)

Ni får inte så mycket uppdateringar från mig idag föräns ikväll.
Men nu vet ni iallefall vad jag ska göra idag:)

Världens bästa ♥ ♥ ♥ Frankrike 2011. Saknar!


Vad ska ni göra idag?
Vi hörs senare!

Kramar från Emilie ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0