Rekomendering!

Hej!
Jag tänkte skriva ett inlägg om några hårsnoddar som verkar vara helt fantastiska!

Det är hårsnoddar som kallas för BLAX-hårsnoddar och de finns att köpa på www.coverbrands.no .
Ett paket som består utav 8 stk hårsnoddar kostar 79 Norska kronor. Och det är ungefär 70 svenska kronor. Färgerna som finns är svart,rosa och vit.

Såhär står det på hemsidan:
VÄRLDENS BÄSTA HÅRSNODDAR!
Hårsnoddar från BLAX med flera fördelar:
  -De glider in och ut ur ditt hår utan att riva eller ta bort ett enda hårstrå.
  -Främställd av återvinningsbart plast material.
  -Löser inte värmen, stel och skör med kallt eller rök på vått hår eller vatten.
  -Bibehåller elasticitet och håller 100 gånger eller mer.
  -Är perfekt för barn och andra
hårsensitiva.



Bilden är tagen från www.andreabadendyck.no

Ah,hur bra låter inte det? :)
Jag hatar när hårsnodden drar med sig många hårstrån när man tar ut den och när det gör ondt, så det här är perfekt för mig! Så jag tänker definitift beställa de här i alla färger. Love them ♥
 
Hoppas att ni blev inspirerade av det här inlägget.

Kram. //Emilie

Kommentarer
Postat av: Elin

guud vad bra, ska köpa såna! :D

2012-01-16 @ 19:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0