Rekomendering:essie nagelack!

Sorry,jag vet att det är mycket text men jag hade så himla mycket att säga om de,hehe...
Läs detta inlägg extra nogrant om ni har problem med:
Nagelack som skalar av sig,nagelack som aldrig torkar,nagelack som har för liten pänsel så man måste doppa flera gånger och som torkar osv...jag hatar det!... Känner ni igen er?
Men jag har hittat en lösning.. Okej,det där lät som en reklam för nagelack,haha men jag har faktiskt hittat en lösning.

Jag läste för längesen på en blogg om ett märke som hette essie och jag testade det för några veckor sedan och de är heeeeelt underbara och jag överdriver inte ett dugg så då måste jag ju skriva lite om de. Mamma tycker dessutom också om de.

De finns att köpa på kicks ♥ På kicks finns det sjävklart inte alla färger men det finns väldigt många där!!! De får inn nya färger rätt ofta så gå inn och kika på kicks om ni är intreserade.

De finns att köpa på internett också så testa att googla det. De finns säkert en hel del andra butiker som säljer de också. Märket essie är inte bara nagelack utan det finns andra skönhetssaker inom märket också om ni inte är en nagelackperson.

Det finns över 250 undebara färger och 50 av de är till fransk manikyr.  Det kommer föressten upp ett inlägg om franska manikyr inom de närmsta dagarna,jag får se vad jag hinner med. Tips osv...






Många moderedaktörer,modeller,nageltekniker och kända personer använder sig dessutom  av essie som t.e.x Heidi Klum,Jennifer Lopez och Madonna.

Det ända som är lite tråkigt är att de är rätt dyra... De kostar ungefär 129 kr/stk men tänk hur mycket man tjänar på det i längden! De håller mycket längre osv än andra nagelack så då är det ju värt pengarna tycker jag.
 
Kolla inn den här sidan http://www.carpelancosmetics.fi/essie/Default.aspx?id=345307, sen går ni inn på färgkartan och där kan ni kolla inn alla unerbara färger som finns ♥ Och det finns verkligen ALLA färger och toner känns det som! Passar allas stil helt enkelt,hur bra är inte det?



Jag funderar på att göra ett inlägg varje söndag som består utav en rekmendering... Låter det bra? Det kan vara vad som helst...Allt från skönhet till filmrekomenderingar?

Nu är jag hemma i Sverige igen föressten och nu ska jag sätta igång med lite läxor som måste göras efter en underbaaaar och mysig helg med min underbara familj i Norge,I love you so much! ♥

Sedan är det sängen som kallar så ses imorgon!

-Emilie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0