SALE,SALE,SALE!

Hejsvejs allihopa :)

Eftersom att jag inte har uppdaterat alls på två dagar(förlåt) så ska jag fixa det nu,hehe...
Anledningen är föressten pågrund av för mycket att göra och för lite tid.

Jag kom hem för ett tag sedan och jag ska snart börja städa och sedan blir det fredagsmys lördagsmys  med mammis ♥

Idag har jag som sagt varit i skolan. Ja,ni läste rätt jag har varit i skolan,hahaha!! Vi hade ju öppet hus och det var hur kul som helst!! Jag och Maggis valde träslöjd och vi fick smedja och jag ska säga er att jag var kolsvart i ansiktet efter en timme i smedjerummet,hehe...

Efter skolan åkte jag till forum och åt med bästis och jag köpte en fantastisk halsduk för 29 kronor!!! Nästan varenda halsduk kostar 29 kronor och en massa andra saker eftersom att det är slutrea nu så spring till cubus och köööp! Det passar perfekt för oss som inte är rika,hehe.
Ordinare priset på halsduken är föressten 149 kronor,snacka om kap!:D













Likey? 
Gotta love sale! ♥

-Emilie ♥





Kommentarer
Postat av: Becca

ÄR DET EN TUBHALSDUK !? GENIALT !

2012-01-21 @ 22:07:55
URL: http://arml.blogg.se/
Postat av: Emilie

Jepp!:D<3 älskar den!

2012-01-21 @ 23:02:33
URL: http://emilieochsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0