Sushi med beccisen igår!

Hej!
Det här blir det sista ni hör från mig idag eftersom att jag börjar 08.00 imorgon och jag slutar dessutom 16.00... Jag har också två idrottlektioner imorgon så jag tänker inte komma till skolan som en död människa,hehe.

Igår hade jag det jättetrevligt med becca. Vi satt och pratade i två timmar medans vi åt på samma sushiresturang som jag åt på med mammis dagen innan. Haha snacka om att älska sishi ♥ Sedan rörde vi oss vidare och fikade,myyyys!!

Och ja,becca betalada fikan åt mig(haha jag är inte rik just nu),tack becca♥



Jag hade bara 30 kr och det kostade 10 kronor per bit så då fick det bli 3 töntiga sushibitar,haha!
Jag ska sluta att prata om hur pank jag är men är det någon som känner igen sig? hehe....



Sötnosen ♥

I love you girl! ♥


Natti natt alla läsare.


Kram Emilie!


Kommentarer
Postat av: Becca

hihi! ful man ska va då :D

idag blir det träff med mig igen! <3

2012-01-19 @ 07:51:26
URL: http://arml.blogg.se/
Postat av: Andréa

sara börjar blogga mer <3

2012-01-19 @ 15:47:00
URL: http://ajnesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0