Annelie 42 år! <3

Hej!

I måndags var det födeslsedags firning av Beccas underbara mamma Annelie hemma hos dem.
Då var det midagg med hennes nära och kära,tårta,lasagne och öppning av presenter som stog på schemat och det blev en fantastiskt dag,kärlek till er! ♥ Det var trevligt att se hennes mormor igen också för att det var ett tag sedan jag träffade henne:)


Vi är normala...JAG LOVAR!
Mupp nmr 1 och mupp nmr 2,haha!



                                          Kärlek









Haha det är inte bra att låta mig skära grönsakerna...hehe...
HAHA,kolla in mitt revben på sidan... HUR kan den se ut sådär? weird....

Gullunge!^^

               Beccas katter,Abbe och Sessan. Hur gulliga som helst!
                 

Seriöst. Den här var så sjukt god! Jag var så mätt så jag inte visste vart jag skulle ta vägen efteråt,hehe.

Det här fick hon av mig:♥


Om ni undrar så  fixade snälla Becca mitt hår och mitt smink! Jag vet hur mycket hon tycker om det så då får man väl bjuda lite på sig själv,hihi ♥ Jag har ingen bild på hur håret exakt såg ut men jag lär tvinga henne att göra om det för det blev så fint,höhö^^


Tack för en underbar födelsedag!
Kram på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0