Bilder från gårdagen:)

Det här inlägget skulle publicerats för några timmar sedan men det funkade inte då.
Allting som står här under skrev jag för några timmar sedan:

Jag kan börja med att säga att det var en fantastiskt upplevelse som jag kommer att minnas tills jag dör!
Jag lärde känna många underbara tjejer och jag lärde mig otroligt mycket.

Vi var sammanlagt 8 tjejor och vi alla blev fixade samtidigt av varsin frisör.
Som ni ser på bilden så kan ni kanske förstå att min frisyr tog längst tid(ca 2 timmar) och det gjorde svinondt!

Det var sammanlagt 70 stk "lockar" som var doppade i golvlack och hon satte fast dem på mitt hår med hårnålar och det gjorde hon inte löst kan jag säga er! Min hårbåtten var öm i flera timmar efteråt men det var definitivt värt det!

Sedan fick vi kläder och vi blev också sminkade.
Sedan repeterade vi hur vi skulle göra på scenen och plötsligt var det dags att gå upp och vi alla tjejorna satt i rummet bredvid scenen och peppade varandra medans vi alla höll på att skita på oss,haha!
Jag gick med 10 cm klack så jag var nervös över att ramla och slå i huvudet och dö men det gick jättebra,haha!

Vi skulle gå upp på scenen och då skulle våran frisör fixa klart lite av frisyren medans publiken tittade för att "lära" dem.
Sedan när frisören var klar så reste vi oss och då spelades det musik medans vi visade frisyren och då fottade allihopa.

Det var en fantastisk upplevelse och jag kan inte beskriva hur underbart det var!!
(alla bilder är tagna med mobilen för att det blev för krångligt att fotta med systemkameran)

Just nu sitter jag och äter på flygplatsen och jag ska strax gå och köpa lite godsaker och tidningar så resan inte blir så tråkig,hihi^^

-Emilie


Kommentarer
Postat av: benna

sjukt fin älskling är avundsjuk på ditt utseende :* <333 men vad gjorde dom med ditt hår? färgade dom? puss <3333

2012-03-02 @ 16:04:47
URL: http://gaalnatjejer.blogg.se/
Postat av: Emilie

Tack älsklingen,hihi<3333

Det var hår som var doppat i golvlack som dem satte på mitt hår med hårnålar och der gjorde skitondt för att det var jättesvårt att sätta på dem....men det var som sagt defitivt värdet det! Jag kommer att minnas den dagen tills jag dör,det var fantastiskt!<3333

tjejorna som var där lärde jag känna och dem var också helt fantastiska!!!!!!

Jag älskar dig och jag saknar dig min kära Abdhul Mohammed(jag skrev rätt nu va,haha?)

2012-03-02 @ 17:34:01
URL: http://emilieochsara.blogg.se/
Postat av: benna

japp helt rätt :* <333

2012-03-05 @ 09:32:05
URL: http://gaalnatjejer.blogg.se/
Postat av: Emma Green

Gud va coooolt! :O Grattis kan man väl säga???

Btw, gud va duktig du är på att blogga :O Chockande! <3

2012-03-05 @ 17:23:58
URL: http://emmaagreen.blogg.se/
Postat av: Emilie

Haha,tack!!! <3

Tack så jättemycket,kul att du gillar det:D

2012-03-05 @ 22:17:58
URL: http://emilieochsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0