Bilder från gårdagen!!!!:)

Filmen vi såg igår var så jääääävla bra!
Den rekomenderas verkligen!!!

Efter filmen laddade jag och Sara upp med godis,chips och läsk för en tjejkväll men det gick inte riktigt som planerat. Jag blev sjuk utåt kvällen och det ledde till att Sara gick hem och idag mår jag inte så mycket bättre...
Emilie+sängen+the hills+halstabletter=frisk imorgon(hoppas jag,hehe)

Det var svinmysigt och roligt tills jag blev sjuk ialefall,hehe^^
Jag älskar dig Saray!<333
Ni såg i inlägget igår att hon tänker börja blogga igen va? Wihooo! Jag skjuter upp mina planer om att skaffa en egen blogg och nu börjar vi som vanligt på den här igen:) jippy!:):):)


Här kommer lite bilder:
(alla är tagna med mobilen. Förlåt för usel kvalité.) 




Kram på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0