En annorlunda men rolig dag!! :)

Hejsan allihopa!

Idag har det varit en sjukt rolig dag som har tillbringats med min konfirmationsgrupp!
Vi har kollat på film och ätit pizza,nom nom nom...:D

Nedräkningen till när jag ska konfirmeras har börjat och det är inte långt kvar! 5 Mai smäller det och gud vad jag längtar! :)
Det ska bli så kul att ha hela min familj samlade samtidigt! ♥ Men jag längtar mest till presenterna,höhö...


Vi gjorde också masker på varandra idag och när jag kom dit så säger ledarna:
Ni ska göra masker idag och ni kan börja med att applicera vasselin i hela ansiktet och sen ska ni ta bitar med gips som ni ska doppa i vatten och ta i hela ansiktet...Sedan ska ni ligga med det i 15 min och sen ska ni dra av masken.

Där satt jag sminkad och trött och kände egentligen bara att jag ville därifrån,haha...

Man skulle göra det två och två och jag började med att göra det på min kompis.  När hon var klar sa hon:Å vad ondt det gjorde och det kändes som att man drog bort hela ansiktet när man tog av den... Då kände jag att jag att jag ville kräkas,haha... Men jag körde på och en timme senare såg jag ut såhär:

Söt va? haha!
image description

image description

image description
Fick man klaustrofobi? Oh yes! 
 
Jag ska föressten börja skriva mitt rekomenderings inlägg alldeles strax och jag undrar om det finns något speciellt ni vill att jag ska rekomendera om idag?
Det kan vara allt mellan himmel och jord:)

Har ni gjort masker någongång? Hur kändes det?

Kram på er! ♥



Kommentarer
Postat av: Lina

Hahahhahahhaha jag dör vad rolig du ser ut på sista bilden!

2012-03-26 @ 20:11:59
Postat av: Emilie

HAHAHHAHAH,jag vet!! :D <3

Het va? hahahah!

2012-03-26 @ 22:14:24
URL: http://emilieochsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0