Dagens bild och morgondagens planer.

Hej! Det här blir min sista uppdatering idag.

Direkt efter jag har publicerat det här inlägget så ska jag krypa ned i sängen och somna till en film ♥

Imorgon har jag fullt upp. Först är det utvecklingssamtal med mammis och sen bär det av till forum med Sara sedan sushi med Bex i sickla. Sen är det biodags med min bounuspappa och hans flickvän och sist men inte minst lite läxor som måste bli gjorda på kvällen ♥

Busy girl med andra ord,hehe.


Dagens citat:
Läs det här allihopa och ta till er det som står!



Kram på er! God natt! :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du skriva om en vän som du skulle vilja hjälpa med något t.ex. att en av dina vänner har svårt hemma/skolam och du vill hjälpa henne

/honom skriv lite om dina vänner :D

2012-03-15 @ 11:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0