Dagens bild:

Hejsann hoppsan!

Nu kommer dagens bild som inspirerar mig väldigt mycket. 

Till er som tittade på filmen jag rekomenderade som heter "the secret" så förstår ni vad jag menar när jag skriver att man kan vara vacker och stark osv om man bara tänker att man är det.
Om ni inte har sett den så rulla ned och kolla på den:)

Om ni går runt och tänker att ni inte är bra så syns det på utsidan också...Om man tänker motsattsen så strålar man på utsidan.

Sträck på dig,var stolt över dig själv och sist men inte minst... Var stark och vacker. På både insidan och utsidan ♥





Förlåt för den dårliga uppdateringen föressten men det ska förbättras imorgon,det lovar jag!!!

Imorgon kommer det ett inlägg om min underbara resa till Göteborg,gårdagen som tillbringades hemma hoss Becca älsklingen där vi firade hennes underbara mamma och lite flera godbitar,haha ♥!
Håll ut tills imorgon så hörs vi då.

Kram på er världens bästa läsare ♥

-Emilie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0