Dagens shopping:

Hej på er!

Jag kom precis hem från en perfekt dag med underbara Sara i sickla och forum och jag fick med mig lite saker hem som jag tänkte visa er nu! ♥

Först så köpte jag en iPhone för 10.000!
Nej jag skämta bara,jag köpte en cupcake som man sätter i hålet där man brukar ha hörlurarna,jag tyckte den var jättegullig och det gör mobilen 35184849 gånger finare ♥
Den köpte jag för 30 kronor på Glitter.
För er som inte tycker om den här så finns det många andra också.  




Jag har läänge velat ha en eyeliner från make up store som heter cake eyeliner men jag har bara inte köpt den.
Men idag när jag ändå hade pengar så körde jag på och nu är denna skatt min!
Den fyndade jag för 175 kronor. Det låter som mycket med den här håller jättelänge för man behöver inte mycker alls.
Den är värd varenda krona ♥

Färg: 23 Black.


Nu kanske ni tänker:what? en sånn här eyeliner har jag aldrig sett förut. Hur applicerar man den osv.
En cake eyeliner applicerar man genom att blöta borsten i lite vatten och sen duttar man på lite eyeliner på borsten och sen gör man en linje på ögonlocket och svårare än så är det faktiskt inte.
 
Titta på den här videon om ni vill veta hur man applicerar en en linje med en vinge med en cake eyeliner.
http://www.youtube.com/watch?v=xIbDbsRXFck



På make up store köpte jag också en borste som man i princip måste ha för att man ska kunna applicera cake eyelinern och jag hade ingen sånn borste så då fick jag bli 95 kronor fattigare.
Den heter eyeliner brush 102.




Sist men inte minst köpte jag en body lotion för 60 kronor på åhléns och den luktar underbaaaart!!!
Stackars Sara som fick stå och vänta på mig medans jag stod i affären och sniffade för att försöka bestämma mig för vilken smak jag ville ha,haha! ♥


Min bästavän just nu ♥ Jag kan inte sluta lukta på den här underbara saken.



-Emilie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0