Den nya tröjan från gina tricot.

Hejsan!

Nu är jag så trött så att jag inte vet vart jag ska ta vägen så jag ska strax gå och lägga mig.
Konstigt att jag är trött nu.... När jag kom hem så somnade jag och sov i tre timmar på soffan för att jag var så slut.

Min dag har tillbringats i soffan(hehe) och med Benna och hennes vän Sara. Hon var jättetrevlig och det är alltid kul att träffa nya människor! Jag hade en underbar dag med er!♥

Jag tänkte iallefall visa er lite bättre bilder på tröjan som jag visade er i en outfit för några dagar sedan:
image description

Jag insåg att man inte såg så mycket av tröjan på bilderna så nu kommer det rykande färska bilder på den.
Jag köpte den i Sickla med Becca för knappt en vecka sedan och den kommer från gina tricot och den kostade 199 kronor UTAN REA! KAP!:D

Det är ett sjukt pris med tanke på hur den är stickad osv...




Jag ville ha den lite oversize så jag köpte den i medium och det funkar bra för mig.



HAHA,när jag skulle ta sista bilden så hände det här:

Och nu ser lampan ut såhär:

Haha allt för bloggen:*
Å,jag är helt kär i den här tröjan! Den ska användas flitigt på sommaren med uppvikta armar ska jag tala om för er!!!

Jag ska nog kila iväg till gina tricot den här veckan och köpa den ljusrosa också. Jag stog där i affären och hade beslutångest över vilken jag skulle välja men nu har jag löst problemet... Jag köper båda,haha!

Här kommer man direkt till den blåa tröjan på hemsidan:http://www.ginatricot.com/cse/kollektion/ccollection-p1.html#product_144463
Här finns den rosa:http://www.ginatricot.com/cse/kollektion/ccollection-p1.html#product_144462

Tröjorna finns även i röd och gul!

God natt allihopa ♥

-Emilie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0