Earth hour!

Hejsan allihopa!
Jag kan börja med att säga att jag har goda nyheter!!! Jag har blivit helt frisk nu! Okej....nästan,haha. Det gick lite väl snabbt där.

Gud vad allting har gått i ett kör idag! Vilket har gjort att jag inte har hunnit blogga men tro mig jag har försökt,haha!

Dagen:
Morgonen började med att jag passade syrran några timmar!
När mamma inte är hemma så är det frukost framför en disneyfilm med täcke som gäller. Mys! ♥ Gotta love helger :)

image description
Hahahhah,dör!
image description
Sedan bärde det av till sickla för att fixa lite smått och gott till mina konfirmations inbjudningar som det föressten kommer upp bilder på imorgon när dem är klara. Wiii!

Det blev också andy´s lekland i tre timmar eftersom att jag råkade lova Elina att åka dit. Då var jag tvungen att vara omringad av skrikiga ungar i  ett proppat lekland i tre timmar.

image description

image description
Efter andy´s åt jag midagg på det vanliga sushistället med mammis och lillasyster ♥
Yummi!
Haha,det är nästan läskigt hur mycket pengar jag använder på sushi... Medans dem flesta tonåringarna springer runt och köper kläder så sitter jag och äter sushi dagen lång,haha!

image description

image description
När klockan började ticka sig mot 20.30 så var det earth hour. Det var hur mysigt som helst att sitta i soffan och läsa med tusen stearinljus omkring sig ♥ Släckte ni? ♥



Min dag har varit underbar med familjen med andra ord! Kände att jag behövde en dag med mamsen och lillasyrran innan jag åker till Norge om några dagar med bästavännen! Nu på onsdag klockan 07.00 flaxar vi iväg till min familj i Norge! ÅÅ vad jag längtar ♥ Det ska bli en riktig mysdelux vecka,hihi :)


Hoppas att ni läsare har haft en superduper dag!

Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0