En STOR want: Skor från nelly.com <3 <3 <3

Hej allihopa!

Jag satt och surfade runt lite på nelly.com och sen gick jag in på kategprien "skor" och bläddrade litegrann.
Och DÅ hände det något fantastisk. Jag hittade min nya kärlek. Dem här skorna är 100000 gånger bättre än Justin Bieber!!! Okej,det är de inte men nästan,haha!

Men det finns en negativ sak... Det är 14 cm klack. Jepp,ni läste rätt... 14!!!! Mina fötter lär vara förlamade efter jag har användt dem. En två meter lång tjej med svullna fötter är inte så kul men då måste jag bara träna,träna OCH träna på att gå i klackar:D

Annars kan man använde skorna som prydnan,hihi(varför inte?). Har man hittat världens snyggaste skor så har man.

Skorna kostar 599 kronor och de heter nelly trend/forget your boyfriend och finns i färgerna:
Svart....

Blå...


Röd...



Beige.


Dessa skor till en fin klänning på t.e.x julafton... MUMS!

Om någon av er läsare har hittat liknande skor fast i lägre klack så skulle ni rädda mitt liv nästan,hehe... Let me know om ni har,tack i förhand ♥

Like?

-Emilie ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0