Rekomendering: Mina favorit-appar.

Hejsan!
Nu tänker jag skriva ett väldigt försenat rekomenderings inlägg om mina favorit appar!
Jag tänkte det kunde vara roligt för er med Iphone elller liknande ♥
Let´s start! Alla jag skriver om är föressten gratis.

                                                        facebook,blogg.se och viber.

                                           image description  image description  image description

Facebook är en app som alla med facebook måste ha! Om jag sitter på bussen,har rast i skolan,sitter hemma och inte orkar ta upp datorn så loggar jag inn på facebook och det är otroligt smidigt.

Blogg.se: Det är en blogg-app och den är hur lätt som helst att förstå och det är väldigt lätt att blogga på mobilen med den. Det är den jag använder mig av när jag mobil-bloggar.

Viber: Den här appen är fantastiskt! Man kan skicka sms och ringa gratis till alla sina vänner som också har viber och det kostar inte ett ända öre!!! Hur bra låter inte det?
 

                         Draw something,parking mania,early bird, temple run och wordfeud.
                        image description image description image description image description image description

Favorit spelen just nu!!!
Jag har många spel som jag tycker om men i slutändan så är det alltid dessa spel som jag inte kan slita mig ur. Det är lite läakigt ibland,haha!
Draw something: Det hörs på namnet,det är ett ritspel. Man ritar åt personer som man spelar med och sen ritar dem tillbaka,sjukt roligt!

Parking Mania är ett parkerings spel och jag älskaaaar det! Är jag den ända personen som tycker parkerings spel är sjukt beroendeframkallande och roliga?

Early Bird är ett spel som jag har haft på min mobil sen jag fick den tror jag,altså i över ett år. Spelet handlar om en fågel som ska ta sig genom olika banor och den är värt att ladda ned.

Temple run: Det här är mitt favorit spel,det är otroligt roligt!
Det finns inte så mycket mer att säga än att ni måste ladda ned den.
Haha,mitt favoritspel är den appen som jag beskriver minst.

Wordfeud: Dem flesta av er har säkert den här appen redan men det är ett sjukt roligt spel som man kan köra med antingen sina vänner eller andra. Ni som tycker mycket om spelet "scrabble" kommer säkert att älska detta. Det är samma sak fast på mobilen ungefär. 

                                                                   Radioappar:

                            image description

Det här är mina radioappar och det är på dessa appar som jag lyssnar på musik när jag sitter på bussen eller liknande. Jag tycker alla appar spelar bra musik och varierar mycket. Annars kan man köpa på Itunes men det här funkar också bra.

Eller... Vinyl 107 har jag lbara addat ned för att lyssna på julmusik under julen. Annars så lyssnar jag aldrig på den. Men när det är jul så är den superbra att ha för att få igång julstämningen.

Radio NRJ är norska radiokanaler som jag tycker ni ska ladda ned ASAP.
Det är ju musiken som gills. Right?
                      
                                              Yr.no,bik bok,skype och SVT play.
                        image description   image description   image description     image description

Yr.no är en väder-app och den är väldigt smidig och bra att ha. Den är norsk men den ändrar språk beroende på vad man har för spåk på mobilen osv....

Bikbok appen är superbra för er som gillar bikbok. Man får se dem nyaste varorna och varje måndag kommer det upp ett "special offers".

Skype är precis som skype på datorn fast på mobilen. I love it. Jätteroligt om man vill se sina vänner,släktingar osv...   Det är ju gratis också,vilket är ett stort pluss!

TV4: Detta är en app där du kan titta på programmen som sänds på TV4 i 6 dagar gratis men sen kostar det.


Hoppas att ni fick lite tips till appar på mobilen.
Tjingeling allihopa ♥

-Emilie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0