Ett inlägg som skulle publicerats igår:

Det här inlägget skulle publicerats igår men det funkade inte så inlägget kommer nu istället.
Hejsan allihopa!
Nu sitter jag i sängen efter en stressig men myysig dag!
Jag var somsagt först i forum med Sara och vi gick runt och tittade i affärer men jag fick inte med mig något hem,det var bra för min plånbok lider just nu,haha! Men jag ska lova att det var mycket som jag drägglade efter...hehe.Det var iallefall jättemysigt! ♥

Sedan blev jag upphämtad av min bonuspappa och hans flickvän och vi såg denna film:


ÅÅ,den var jättebra! Rekomenderas på det stärkaste!!! Om ni planerar ett biobesök snart så se den här,skitrolig!
Jag ska nog kila iväg till bion och se den en gång till med en vän,hehe...

Ikväll har jag användt lite längre tid på att vårda mitt ansikte och jag använde dem här produkerna(dessa kommer i nästa rekomenderings-inlägget). Dem är superbra!! ♥ Att ta hand om sig själv lite extra en gång i veckan är ett måste :)



Hur har eran dag varit?

Natti:*

-Emilie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0