Framme!!:D

Efter en 5 timmar lång resa så sitter jag nu i soffan med mormor och morfar framför brasan med tända stearinljus medans jag lär dem att spela "wordfeud",haha,myys!<3
Lägg till "orkan1536" om ni är intresserade av att spela mot min kära mormor,hahhahah!

Modelljobbet gjorde att jag inte kommer att vara här så länge men 4 dagar är bättre än inget.

Idag har jag inte gjort så mycket mer än att packa och resa:)
När jag var framme så stog det en glad morfar och väntade på mig<3 Sen åkte jag,mormor och morfar och åt och det märktes att vi inte har träffats på länge för vi skrattade ihjäl oss på resturangen,haha!

Örhängerna jag använder idag kommer från "ur&pen":)
Hoppas att ni har haft en amazing kväll!:D
Kram på er!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0