I love jewlerys.

Hej!
Om det är en sak som jag verkligen har "a thing" för så är det smycken!!!!
Personligen så älskaaaaaar jag smycken och jag kan inte gå ut ur dörren på morgonen utan ett smycke om jag inte har försovit mig,hehe....
Det piffar upp varenda outfit och man kan inte få nog av dem! Håller ni med mig? 

Jag tycker inte bara om att ha ett ända smycke utan jag älskar att ha massor på samma gång! MUMS!
Emilie+smycken=kärleeek! ♥

Dessa smycken hade jag på mig idag och jag tycker det är precis lagom,haha^^
Dem kommer från b.l.a Polen,Spanien,Gina Tricot osv... :)




Låter det som en bra idé att jag gör ett inlägg om alla mina favorit smycken och hur jag förvarar dem?
Vad tycker ni om smycken?


Förlåt för lite halvdårlig uppdatering men jag tror att ni överlever,hehe.

Kram på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0