Jag är med i en nageltävling på arml.blogg.se.

Hej!
Jag är med och tävlar om lösnaglar på min underbara vän Becca sin blogg! ♥
LÄNK: http://arml.blogg.se/
Kolla in hennes blogg allihopa!

Becca är grym på att göra naglar och om ni kikar inn på hennes blogg och går inn på kategorien naglar så kan ni se alla hennes naglar som hon har gjort genom tiderna så ni får en liten inblick av hur hon gör naglar osv... ;)

Ni vill inte veta hur mina naglar ser ut just nu så jag hoppas att jag vinner,haha! Mina naglar får inte visas för en levande människa så jag håller tummarna! Vem vill inte få manikyr av världens bästa nagelpro? haha! :D



Om ni inte vet vem Becca är så är det en av mina bästavänner och hon är underbaaaar! Vi har varit vänner i ett år och det känns som att jag har kännt henne sen jag var liten,jag älskar dig så sjukt mycket älsklingen!!!!
Utan dig vet jag inte vart jag skulle ta mig till!!! ♥ Du och jag föralltid!!! ♥


Ska ni också tävla?

Pussar och kramar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0