Påväg hem till Stockholm från Göteborg!!

Det här inlägget skulle publicerats i söndags! (Jag hatar blogg.se ibland).

Nu sitter jag äntligen på tåget med en snorig Lina bredvid mig och en frappoccino från starbucks i handen,haha!
Yes,ni läste rätt,det finns starbucks i Göteborg!
Wihooo,gissa om vi "weny crazy" där inne,hihi...

Stackars Lina som är förkyld och jag sitter som sitter bredvid henne och skrattar... Bra stöd från en kompis,haha!

Jag har haft en underbaaaaar helg i Göteborg som jag berättar mer om i ett inlägg som publiceras när jag kommer hem;)
När jag är framme bär det av till Beccisen för att sova över,titta på Jersey Shore,äta godis,fira hennes underbara mamma och prata hela natten(det brukar vi aldriiig göra,hihi)<3 myspower!!!!




Kram på er! ♥

Jag hoppas att ni har haft en underbar helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0