Rekomendering:Supersnabb nagelacksbortagning!!!

Hej!
Idag tänker jag tipsa er om en nagelacksbortagning som jag upptäckte för några månader sedan på youtube. Jag såg att en tjej använde sig av den i en nagelvideo och några månader senare så fick jag med mig grejen hem.

Den finns att köpa på b.l.a lindex,åhléns och kicks. För 60-70 kronor blir den din och den ser ut såhär:


Personligen hatar jag att använda bomullspads och gnugga bort nagelacket! Det tar lång tid,det luktar och det är helt enkelt bara jobbigt. Känner ni igen er?
 
Efter jag köpte den här grejsimåjsen så har jag börjat byta nagelack mycket oftare för att den är supersnabb med STOOORT S,haha!


Här kommer den geniala ideén:
När man öppnar burken så finns det en svamp och i svampen finns det ett hål och den är till för att doppa fingret i.
I burken finns det nagelacksbortagning och om tar fingret upp och ned några gånger i hålet så går det bort!! :)
Visst låter det helt fantastiskt? ♥
Den ser ut såhär när man öppnar den:


Då tar man bara nageln med nagelack...


Doppar fingret i burken...


Och voilà! Nu har du en nagel utan nagelack på 1.2.3:):):)



Possitiva saker om den:
♥ Den håller väldigt länge. Jag har haft den i några månader och den är fortfarande inte tom.
♥ Det går jättesnabbt.
♥ Det luktar nästan inte när man tar bort nagelacket.
♥ Man behöver inte slänga massa bomullsbitar utan man bara stänger locket. 
♥ Nagelacket går väldigt fort av. 
♥ När det går så snabbt så är det lättare att byta nagelack.

Like?

Kram på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0