Rekomendering:The Secret

Hallo! ♥

Jag kan börja med att säga att jag har försökt att publicera ett mobilinlägg flera hundra gånger men det har inte funkat så jag håller tummarna för att det funkar imorgon...

Idag är det söndag.................................vilket betyder...........*trumvirvel*...............REKOMEDNERING.
Jag skrev det i rubriken så det är ingen överraskning,haha!

Här är filmen: Se den!



Jag tänkte prata om en film som heter "the secret" och det finns inte så mycket mer att säga än att ni måste se den och ge den en chans utan att tänka att personerna i filmen är dumma i huvudet för då tycker ni att jag också är det för jag tror på det här till 100%,hehe...¨

Vi tittade på den i skolan för några dagar sedan och jag blev jätteinspirerad av den! Definitvt sevärd!

Den handlar om att om att sina tankar kan påverka sitt liv och att man kan bli vad man vill om man bara tror på sina drömmar osv...
Jag har föressten boken så den ska börja läsas snart!!!!

Vad tycker ni? Like?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0