Riciniolja!

Hejsan!
Jag måste verkligen skynda mig nu för att jag ska hoppa in i duchen strax och tvätta ur min ricinolja som tydligen ska göra att håret kan växa 5 cm på en månad! :D

Jag trodde inte att det var möjligt men det ska tydligen funka,LYCKLIG! :D Jag som vill ha långt hår igen! Så det här känns helt fantastisk,tack mammis!! ♥

Den ska verka i 25 minuter och om jag har i den längre så blir det fett så jag måste skynda på nu... Att gå runt i skolan med fett hår käns inte jätteroligt,haha!

Flaskan:


Om jag tycker att den är bra och om jag ser en stor skillnad på mitt hår så ska jag skriva om den i ett rekomenderings-inlägg om några veckor och då kommer det självklart information om hur man applicerar den,hur mycket man bör ta osv :)

Den finns att köpa på apoteket för ca 50-60 kronor. Löp och köp om du vil ha långt hår eller om du helt enkelt vill låta ditt slitna hår läka. Skriv gärna till mig om vad ni tycker om den om ni tänker köpa den:)

Har ni testat det här? Isåfall,hur har det funkat på dig?


-Emilie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0