Shopping hela dagen!

Idag har det varit en riktigt skön dag med mormor och morfar.

Jag sov länge och gick upp vid 12.00 och då stog det en skål med gröt och väntade på mig(jag älskar att frukosterna jag brukar få här!!).

Sen åkte vi till stan och shoppade och åt lunch och nu är vi äntligen hemma efter en myyyysig dag.

För min del så kom jag hem med 2 byxor,1 shorts,1 tröja,2 böcker och mycket saker till mitt rum som jag längtar efter att "pyssla" med när jag kommer hem:)
Tack så jättemycket för alla saker mormor!<3 Jag älskar dig!

Jag måste föressten mobilblogga när jag är här för att jag inte tog med datorn hit så jag tar alla bilder med mobilen...:/ Det är bättre än inget;)
Det kommer bättre bilder på allting med systemkameran när jag kommer hem!

Nu ska jag läsa en bok som jag köpte idag som tydligen ska vara jättesorglig.

Pussar och kramar från en trött och glad Emilie<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0