Sitting in the bibliotek!

Hej!

I skrivande stund sitter jag i biblioteket och pluggar franska.
När jag sitter här i lugn och ro så får jag otroligt mycket skolarbete gjort och det är väldigt skönt!:)

För att det ska bli lite lättare att plugga så har jag köpt min favorit-smoothie som jag sitter och njuter utav nu,mm....
Fins inget bättre än "shake it" från naked juice bar... Heaven ♥ Testa den! Eller gör inte det.... då kommer ni inte att ha så mycket pengar i plånboken kvar kom jag på,haha!

Innan jag satte mig här så umgicks jag med becca och benna en dryg timme,mysigt! Vi njöt av varsin glass och pratade,I love you guys
!♥

När jag kommer hem så är det mys med lillasyster som gäller.. Jag har inte träffat lilla busungen på en vecka så det ska bli såå skönt att träffa henne igen ♥




Kram på er allihopa! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0