Sjuklingarna.blogg.se

Hejsan!
Tro det eller ej men nu har jag också gått och blivit sjuk....Great!

Jag har svinondt i halsen och ondt i huvudet och på toppen av det så har jag svårt för att gå för att mitt knä har lagt av litegrann för att jag ville vara lika coola som killarna i min klass igår genom att hoppa över plintar på gympan utan att nudda med händerna,TVÅ GÅNGER!! Att jag aldrig lär mig,haha! 
Jag visste att det skulle gå dårligt men jag gasade på ändå och körde in knäskålen i plinten.

Idag ska jag iallefall....

♥ Göra klart lite skolarbeten...

♥Dricka miljontals av koppar av det här:

♥ Titta på the hills och läsa världens bästa bok!

♥ Dega runt hemma med myskläder.

♥ Titta på tv!!!!!!!!!!!!!!
Känns fantastiskt att det är så sjukt bra program som går på tv idag när jag är sjuk! Jackpot,haha!


Tvinga mamma att köpa ett glasspaket till mig för att jag är sjuk...
Check! hehe...:) Snäll dotter jag är :)



Ha en underbar dag allihopa!

Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Abdul Mohammed

jag saknar dig älskling :* <3333333

2012-03-29 @ 20:40:53
URL: http://gaalnatjejer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0