Sushi älskare for life!!!

Hejsan svejsan!

Long time no see. Känns som att jag inte har bloggat på evigheter men jag bloggade ju faktiskt igår,haha.
Idag har jag varit med Beccisen i sickla och vi åt sushi(en klassiker,haha) och shoppade ♥ Jag hade det grymt gumman! Älskar sushi dejterna jag och Becca brukar ha varje vecka,höhö . Bättre än Mc´Donalds iallefall,hehe...

När jag kom hem så tittade jag på mammas andra avsnitt som programledare i tv-programmet "äntligen hemma" med henne så kika inn och titta på avsnittet om ni är intreserade? :) Jag är så sjukt stolt över dig min älskade mamma ♥ Men det vet du!
Länken:
http://www.tv4play.se/hem_och_fritid/antligen_hemma?title=antligen_hemma_del_7&videoid=2167810
En liten sneakpeak på rummet,hihi^^

Bilder från dagen:

Underbara varelse ♥

Nom,nom,nom ♥

HAHA,bra jobbat Becca! Det har blivit en tradition att spilla när vi käkar sushi,förra gången dränkte jag hela golvet med vatten,hehe...


Ni som har läst bloggen ett tag nu vet att jag ÄLSKAR den här sushi resturangen och den ligger somsagt i sickla på första våningen i samma byggnad som b.l.a bowlinghallen;) Ni måste testa om ni är en sushiälskare,det smakar svingodt,mums!

Rekomenderingen kommer föressten upp imorgon så stayed tuned ;)
Gillar ni sushi?

Kram på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0