Vad jag fick med mig hem från Norge:

Allting som jag köpte till mitt rum kommer från en butik vid namnet kremmerhuset och det är en norsk butik men butiken finns även i Sverige nu!! :D Jag tror att den finns i Linköping om jag inte minns helt fel ;) Annars kan man beställa från deras hemsida(länken finns längre ned i inlägget.)

Jag har ju varit hoss min mormor och morfar över en helg och nu kommer ni att få ett par bilder på det jag köpte till mitt rum eftersom att jag bara visade påsen på den här bilden:


Som ni ser så fick jag också med mig två par jeans,ett par shorts,en t-shirt och två böcker,jag är supernöjd med allting!!! Och tack igen för allting kära mormor ♥ Alla kläder är från bikbok. Så kan det gå när man shoppar i flera timmar med sin mormor,hehe.

Här kommer bilderna,enjoy!
En vas,blommor och två lyktor.

En "dream" skyllt. I love it!

















Jag fick även med mig två dukar hem och jag trodde att jag hade köpte två kuddar...Damn!

En till grej som jag köpte var en bok som jag länge har velat ha men som jag inte har köpt och det är Justin Bieber boken men när jag stod på flygplatsen så bestämde jag mig för att köpte den! Happy girl!!!! ♥

Justja,grattis i efterskott Justin Bieber,kramar från din hustru ♥
Om min lägenhet skulle brinna så skulle jag tagit med mig mina Justin Bieber saker först,haha! ♥


Kremmerhuset är definitivt min favorit butik när det kommer till inredning,jag älskar att inreda mitt rum med den romantiska stilen och grejorna dem har är precis det jag letar efter ♥

Här är länken till hemsidan:http://kremmerhuset.no/
När man kommer inn så är det bombat med påskgrejer så klicka på "nettbutikk" för att komma till sakerna dem säljer annars;)

Gillade ni sakerna?

God natt på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0