17. Maj!!!

Hej alla fina! ♥
Förlåt för den dårliga uppdateringen. Det är inte så lätt när man har en mobil som krånglar och ont om tid.
Men nu håller jag tummarna för att de här bilderna kommer att synas i inlägget!

I förrgår var det 17.Maj och som de flesta vet så är det Norges nationaldag :) Min dag var fantastiskt!!!
Dagen började med att vi fixade oss. Och jag ska säga er att det tar sin lilla tid med allt som ska på! 
Sedan gick jag och några andra ett bårntåg genom Vingrom(där min mormor och morfar bor) och sedan åt vi superduper god lunch på ett hotell. Åherre vad mätt jag blev!! Haha jag och min kusin blev tvungna att knäppa upp folkdräkten;)


Jag älskaar 17.Maj! Jag älskar att ha på mig folkdräckt och jag älskar att gå runt och se att alla andra har det också. Känslan är underbar! Jag älskar allt med den dagen!! ♥


image description image description image description

image description

image description

Jag gick tåget med Charlotte och hennes mammis. Hon är en så himla go tjej. Jag älskar dig ♥
image description



Imorgon är det min kusins tur att konfirmera sig så då kommer folkdräckten på igen. Längtar ♥

Kram på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0