Bandanas!

Hej på er!
Ännu en dag med sol,det är en underbar känsla att vakna upp till att solen skiner genom fönstret. Och jag har faktiskt gått med shorts idag,sommarfeeling till tusen!!! Wonderful ♥

Till något annat,jag ska skriva lite smått om två underbara saker som jag köpte för någon vecka sedan inne på Carlings. De finns här: http://carlings.com/sv/Mens-collection/Accessories/Scarves--Necks/Vandals/Scarfy-Dark-Grey-1131111/. OBS: Det går inte att köpa från deras hemsida och de kostar inte 199 kronor, de kostar 50 kronor!

Jag köpte en röd och en blå bandana efter attt jag blev inspirerad av en brud jag såg bära en.
Jag använder det som ett "hårband" men man kan använda det till så mycket mer. Använd fantasin!!

Om man viker ut de helt ser de ut såhär:

Det jag gör sen är att jag "viker" en av de på mitten.

Sen viker jag spetsen på min bandana och viker tills den tar slut.

När man har vikt hela ser det ut som en korv,haha.
 
Sist men inte minst sätter jag på den och det gör jag genom att ta den under allt hår och jag knyter sedan på toppen.
Voilà! Nu är du klar! Jättenkelt men samtidigt så himla snyggt ♥ Love them! ♥


De kostade som sagt 50 kronor styck och de finns på Carlings ;)

Nu ska jag krypa ned i sängen alla underbara :)
Natti natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0