Bra avslutning på dagen:D

Hejsan bloggen!
Jag kan börja med att skriva att Sara ska konfirmera sig på lördag och tro mig.... Det är sjuuukt mycket som ska göras innan! Så det får bli jag som tar ansvaret för bloggen denna vecka ♥

Jag har också en hel del att göra men jag försöker att uppdatera åtminstonde en gång per dag :) Allt för bloggen vettu,hehe ;)

Bilder från dagen:
Jag beställde sushi takeaway som jag satt och mumsade i mig när jag kom hem :) Yummi!
Fett fresh med köttbiten på sidan,haha.  

image description

Jag och mamsen blev akut sötsugna och då var vi tvungna att åka upp och köpta lite snacks:)
Vi hyrde också en film som vi kollade klart precis. Perfekt avslutning på dagen ♥

image description


image description
En liten sneakpeak på det jag köpte idag,hihi... Jag älskar att göra andra nyfikna,mohaha.
Bilder kommer upp tomorrow ;)

image description


Hoppas att ni har haft en supeeer dag allihopa!
Nu ska jag sätta igång ett avsnitt av "paradise hotel" som jag ska somna till,underbart!



-Emilie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0