Den bästa dagen i hela mitt liv! <3

Hej bloggen!
Igår konfimerade jag mig som sagt och det har defintivt varit den bästa dagen i hela mitt liv!! Det var heeeelt fantastiskt!!
I kyrkan hade jag det underbart med alla mina fantastiska konfakompisar. Ni är så härliga varenda en av er! Vänner för livet har jag fått! ♥
Samt alla mina nära och kära var där ♥
Allting som jag var nervös inför gick som en dans på rosor,sköönt!

Jag har inga ord för underbart det var att vara omkringad av alla dem som jag älskar. Jag njööööt utav varenda sekund av gårdagen. AMAZING!
Jag tror jag aldrig någonsin har gråtit så mycket på en och samma dag. Jag fick många tal från vänner,familj och släkt och det gjorde att det bara forsade tårar. Jag älskar er så sjukt mycket! ♥


Bilder från dagen:
De är snodda från Sara och min syster <3  


HAHA,jag skulle fasen inte ha folkdräkt skor på mig! Det fick bli converse istället,hehe...:)


HAHA,jag erbjöds champagne men jag körde på mjölk i ett champagneglas istället ;)
Duktig flicka sa du?:D

Här är en liten bild på dem presenterna jag fick igår..... Man ser inte allting men ni får zooma in litegrann,hihi.
Jag fick b.l.a album,kläder,pengar,smycken,2 Justin Bieber parfymer(IIIIIIIII),godis,fotton,Ray-Ban solglasögon,Charms från Thomas Sabo och sist men inte minst fick jag en ring av min underbarste pappis.

Ringen från pappa är den längst upp och den under är min farmors gamla som jag fick. TAAACK! ♥
image description


Tack för att ni alla gjorde min dag till den bästa igår,I love you all! ♥
Alla bilderna som ni har fått se nu har som sagt min syster och Sara tagit men det kommer flera bilder snart som underbara Linda tog igår med sin systemkamera :) Hon ska bara skicka dem till mig ;)

HJÄLP vad mycket text det blev,hehe sorry... Ni kanske märker hur bra jag hade det igår?
Kram på er alla underbara! ♥


Kommentarer
Postat av: Becca

kan du inte lägga ut bilder på varje present? <3

2012-05-06 @ 22:33:52
URL: http://arml.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0