HELG! :D


    

  



Det har varit lite dårlig uppdatering de senaste dagarna men allt har gått i ett i skolan den här veckan och det kommer den veckan som kommer att göra också. Tre veckor innan skolavslutning betyder sress!
Jag ska göra mitt bästa så att ni får ungefär ett inlägg varje dag iallafall :)

Men nu är det helg och då kan jag äntligen sätta mig ned med datorn i knät utan att behöva stressa,skönt ♥

Den här helgen är en "Sara och Emilie helg". Jag sov över hos henne igår och hon ska sova över hos mig inatt ♥
Vi ska göra tacos och hyra film. MYS! ♥
Jag älskar dig Sara! Du är bäst ♥

Nu ska jag dra iväg och köpa tacos :)
Kram på er allihopa,njuuuut av solen ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0