Hemma från en toppendag!

Jag kom precis innanför dörren efter en underbaar eftermiddag med min kära Becca! ♥
Det blev sushi som vanligt på vårat favoritställe ;) Nu börjar vi kalla det för vårt andra hem och det är verkligen så,haha.
Om de som jobbar där vet exakt vad man tänker beställa så har man varit där ganskaa många gånger,höhö.
Sushiälskar for lifeeee ♥


Yummi,yummi... Bästa som finns!  




image description
Efter man har tryckt i sig sushi blir man så jäkla sötsugen så då stog det glassätning på schemat efteråt :)
image description
Älskar dig otrolioooooligt mycket. Det var väldigt,väldigt svårt att säga hejdå till min tjej. 
Det är bara en vecka,haha snacka om att vara beroende av varandra? ♥ 
image description


Imorgon ska jag föressten till Norge för att b.l.a fira min kusins konfirmaiton och hälsa på min underbara mormor och morfar så nu ska det packas för fullt! :) Ska bli skönt att träffa the family igen!


Hoppas ni har haft en fantastiskt dag :)

Kram på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0