JUSTIN BIEBER KOMMER TILL NORGE 30 MAJ!

Hejsan ♥

Jag har länge hört rykten om att Justin Bieber ska komma till Norge men jag har inte tänkt så mycket på det för att jag inte vill bli besviken men nu är det säkert att han kommer till Oslo den 30. Maj!!!! Jag kan inte tro det!!! 

Sedan fyra år tillbaka har det varit min största dröm att träffa min älskling så jag har gjort allt man kan göra för att lyckas. Jag har fyllt i ett schema där de lottar ut personer som får komma in på hans uppträdan(han kommer inte att ha en konsert,det kommer han att ha i September tror jag).
Här är länk till sidan: http://www.universalmusic.no/Artister/Justin-Bieber/Nyheter/konkurranse---vinn-billetter-til-a-se-justin-bieber-i-oslo/

Det lottar också ut vissa som får träffa han,iiiiiiiiiiiiiiii!!! :D Jag hoppas,hoppas,hoppas att jag får komma inn! De ringer upp mig 28.Maj om jag vinner. Jag hoppas också att några jag känner kommer inn så att jag har någon att vara där med,hehe...

Jag har redan börjat planera vad jag ska ha på mig,hur jag ska ta ledigt från skolan osv....Haha,fan much? :)

image description

Idag är det 11 dagar kvar!!! I can´t believe it!!!! Jag får ärligt talat svårt för att andas,haha.


Har ni hört att JB ska komma till Norge?

Kram på er alla underbara! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0