Min helg.... :D :D :D

Hej! ♥
Jag har som sagt varit på konfirmationsläger och det är nog det bästa lägret som jag någonsin har varit på. Vi har gjort så mycket roligt under alla de dagarna som jag var där och jag har fått nya härliga vänner.
Jag började nästan gråta när jag åkte därifrån.... Jag har haft det så jäkla bra!

Alla i min grupp är heeelt underbara och ledarna är fantastiska!! Jag har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv under en helg och jag sitter nu och har träningsvärk i magen för att jag har skrattat så mycket,haha.
Så ska det vara :)

Vi var på ett ställe som heter Rimforsa och det var så himla fint där. Man blir helt paff när man tittar sig omkring när det är sol!

image description

image description

image description

image description
Haha,här är våran lilla buss som vi åkte omkring med :)
image description

image description


image description


JAG VILL TILLBAKA! Kärlek till alla er ♥
Det kommer att bli jättesvårt när jag ska ta farväl av alla i min grupp på lördag... Jag blir tårögd bara vid tanken ♥


Kram på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0