Min nya skatt<333333

Halloooo! ♥
Nu tänkte jag visa er en utav mina konfirmationspresenter som jag fick av min älskade pappa och Ida ♥
Jag fick ett par solglasögon och modellen heter "Ray-Ban Aviator".

Älskaaar dessa,modellen är perfect för mig! Det kunde inte blivit bättre :)
Den kommer att vara min bästavän i sommar,haha.

Bilder på min fina lilla skatt:





Kass kvalité det blev på den här bilden... Fasen.




Jag är kär i de! ♥ TACK!!! :D
Shorts,en cool sommartopp,vita låga converse och dem här till och voilà,en perfekt sommaroutfit :):):)

Vad tycks? (Om du inte gillar de är du inte normal,haha nejdå;)

Kommentarer
Postat av: Becca

jag vill ha dem fast i silver! gosh.. ge mig! visa resgten älskling <3

2012-05-11 @ 18:59:30
URL: http://arml.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0