Nervösiteten börjar komma...

FAN! Jag hade skrivit ett långt inlägg åt er men det försvann helt plötsligt... SUCKS!!

Hejsan mina vänner! ♥
Hur mår ni? Själv är jag jäkligt närvös inför morgondagen. Dels för att jag ska prata om Jesus liv i kyrkan och dels för att jag ska hålla tal inför 50 personer. Slappna av Emilie det kommer att gå bra... Eller? haha!

Jag tog föressten lite snabba bilder åt er av klänningen igår som jag ska ha i kyrkan imorgon..
Like?
Den är från VERO MODA och den kostade 399 kronor.
Den ser annorlunda ut på mig men jag visar er bilder från konfirmationen och outfiten osv nästa vecka :)










Jag ska strax börja pyssla om mig själv inför imorgon. Jag ska b.l.a göra fransk manikyr :) Någon som är intreserade av att se resultatet efteråt? Let me know isånnafall ;)
Nu ska jag kliva in i duchen!

PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: sara

vi kommer typ ha samma klänning på oss idag, haha! :D <333

2012-05-05 @ 09:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0