Phu... Äntligen klar!

Hej hej allihopa!
Nu sitter det en trött Emilie i soffan som strax ska krypa ned i sängen där en lillayster ligger och sover gott.
Lillen ville hellre sova hos mig än hos mamsen,haha. Det fins ju ingen härligare känsla än att vakna upp bredvid min älskade lilla prinsessa ♥

På tal om något annat så har jag efter många timmars slit blivit klar med min bild-inlämning som ska vara klar tills på fredag. Skööönt att bli klar!!!  Tänkte att det kunde vara roligt för er att se så här kommer det lite bilder på mitt lilla konstvärk:



Haha det ska se ut som att jag är en vampyr... Hehe nejdå. Klantig man är ibland^^







What do you think?


God natt allihopa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0