Rekomendering: Have fun parfym från H&M.

Hej bloggen!
Jag sitter i soffan och halvsover medans jag skriver detta så varning för skrivfel,hehe... 

Idag tänkte jag iallafall rekomendera er om en parfym från H&M som kostar fyra tior.
Den luktar supergott och den är jättesmidig att ta med sig överallt för att den är såpass liten och får plats i väskan :)
Det gillar vi brudar!!! ♥

Jag brukar ta med mig den när jag tex har gympa i skolan istället för min vanliga eftersom jag inte är rädd om den.

Om ni går in och kikar på H&M så kommer ni också att hitta lite andra dofter för samma pris.

Såhär ser den ut:


Den rekomenderas verkligen!!! Spring till H&M och köp!!


Kram på er ♥
-Emilie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0