Rekomendering: Sommarberoende.

Haha säger jag bara!!!! Min fantasi ligger på 0.000000000001 just nu kan jag berätta för er...
Det betyder med andra ord att jag tänker skriva om jordgubbar i mitt rekomenderings-inlägg ,haha :)
Normalt? Don´t think so.^^

Gör såhär:
♥ Köp ett paket med jordgubbar och ett paket med vaniljsås. Jag har ingen speciell favorit utan jag tar det som finns i affären ;)

♥ Sedan häller du ut jordgubbarna och såsen i var sin skål. OBS: Glöm inte bort att skölja jordgubbarna innan!
Sedan är det dags att njuuuuuta till tusen ♥


image description

image description

image description

image description

Det här kommer att bli mitt beroende i sommar ♥ På stranden,på ballkongen,till efterätt osv... ;) MUMS!

Kram på er allihopa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0