Resultatet:Fransk manikyr.




image description

Här har ni bilder på den franska manikyren som jag gjorde dagen innan min konfrimation.
Jag har aldrig testat att göra fransk manikyr på mig själv så jag förbrädde mig på det värsta liksom,haha.
Men det blev faktiskt överraskande bra:)

Jag har tagit idén från en video på youtube som jag inte hittar just nu men om jag gör det så lägger jag självklart ut den ;)
Jag hittade en viideo som också funkar men som inte är lika bra dock... Check it out! :D
http://www.youtube.com/watch?v=wRLpPRgr4Dg


Ska ni testa? Vad tycks?


Kramis på er!! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

söööööööööndags rekomendering och bilder på presenterna!!! miss you already Jenny..

2012-05-07 @ 20:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0