Rolig och regnig dag!

Hejsan alla underbara! ♥
Först och främst,var i helskotta tog solen vägen???? KOM TILLBAKA!!!
Det började nästan bli för varmt förra veckan och jag som gick runt och klagade över det så om den kommer tillbaka ska jag stänga min munn,haha.

Jag kom innanför dörren för drygt en timme sedan och nu sitter jag och jobbar för fullt med en inlämning tills imorgon. AAH,skolan tar död på mig nu för tiden men det är bara att kämpa på nu som det snart börjar närma sig sommarlovet :D

Idag var jag med Madeleine på Gröna Lund och jag hade det superroligt! Jag älskar ju sånt där :) Jag ska dit redan imorgon,höhö^^




HAHAHAHHA,döör av minerna!
Om jag säger att det här var den bästa bilden så kan ni tänka er hur dem andra såg ut... HAHA,uch...


                                            ♥ ♥ ♥



Hoppas att ni har haft en toppen dag!
Vi hörs tomorrow ;)


Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0