Shoppingen de senaste dagarna:

Hejsan!
Som lovat kommer det nu upp grejer som har fått följa med mig hem igår och iförrgår :)
Allting som jag har köpt kommer från Gina Tricot,det är rea där nu. Spring dit allihopa!!! Jag och Becca gick runt där som galningar med händerna fulla med kläder,haha helt normalt för oss ;)


Ok. Den här blusen ser ut att vara 7848574578 meter lång och kommit direkt från en gudstjänst liksom...
Tänk er istället den här instoppat i jeans. Å vad det är snyggt! Me like,hehe...
Man får dock den här ned till knäna och det är ett helvetes jobb när man måste gå på toa,haha. 

Jag köpte iallafall denna för 100 kronor:D



Skitballt linne! Jag tänker köra på den med kavaj till tror jag ;)
Jag fick med mig den hem för 70 spänn :)


En "tubetopp" som sitter som smäck på mig! :D
Den kommer användas flitigt i sommar ska jag lova er!

Den köpte jag för 100 kronor på orginal pris.

ÄLSKAR ryggen på den här! ♥ Såå fin!



Jag köpte ett par örhängen för 35 kronor som egentligen kostadde 129. KAP! :D
Jag har drägglat länge efter dem så gissa hur glad jag blev när hon bakom kassan sa: 35 kronor tack! WIHOOOOO!

Jag köpte också ett par korsörhängen. Love them ♥

image description


Gillade ni sakerna?

Kram på er!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0